Sari la conținut

Ne îndreptăm atenția asupra performanței PC-ului, sperăm să trecem direct peste aceste probleme și să facem tot ce este necesar pentru a stabili un 60FPS blocat. Am plecat de la dublu filetat, care este ceea ce folosea Paradisul. O tactică similară este folosită de Battlefield 3 pentru a economisi pe lățimea de bandă a memoriei, care poate fi un porc pentru jocuri folosind diferite funcții avansate de redare. În momentul fiecăruia, găsim o pornire rece, fără economii prealabile, este necesară versiunea instalată pe HDD 20 secunde pentru a ajunge la prima scenă CG, în timp ce noul nostru PS3 durează 49 de secunde în total. Nu am re-scris fiecare linie de cod. Digital Foundry: Fantastic.

A fost un joc îndrăzneț de pisici și șoareci de-a lungul unui aglomerație densă a orașului, care a necesitat unele schimbări.

cum se face un nume de utilizator bun dating taft ca dating

Cea mai mare a fost abandonarea răspunsului fluid de 60FPS de care se bucurau anterior jucătorii Burnout Paradise, unde accentul a trecut la apăsarea pentru locații și efecte mai detaliate la 30FPS. Fără îndoială, un apel greu de făcut pentru un proiect de arcade racer și viteză dating guildford recenzii care a oferit versiunii PC mai multe gravitas. Astăzi, dezvoltatorul bazat pe Guildford are o abordare similară cu cea mai recentă ofertă, o revizuire a Need for Speed: Most Wanted, lansată inițial chiar de la începutul acestei generații.

Fiind un concept de proiectare a jocului care va trece de șase ani, cârligul de a juca pentru cea mai mare notorietate din orașul Fairhaven este unul ascuțit.

Scrie o recenzie

De asemenea, este susținut de o bază tehnică rigidă în motorul Chameleon modificat al studiourilor, care aduce la viață centrele orașului congestionat, benzile de pe malul mării și complexele industriale din periferia pe care le veți bate. Este un joc mare și parcă pentru a adăuga sarcina dezvoltării, ajunge și ca o versiune ambițioasă de multiplă platforme, cu câteva trucuri suplimentare în mâneca PC-ului.

Paritatea consolei este considerată în mod clar o problemă serioasă de îngrijorare pentru dezvoltator, având în vedere reputația sa impecabilă în furnizarea calității unei imagini similare pentru performanța pe fiecare.

dating apps belgie 14 adevăruri brutale despre întâlnirea unui gemeni

Aici, aruncăm o privire atentă asupra versiunilorPS3 și PC pentru a vedea dacă acest standard ridicat este acceptat peste tot. Pentru a face rost de minge, avem mai jos oferta noastră video obișnuită din cap, formată din numeroasele scene lucide - și sincer, uneori de coșmar - care apar înainte de fiecare cursă. Pentru cei care ar putea prefera fotografii, există o galerie lungă de comparație în format triplu pentru care puteți naviga și prin. PC S-au făcut reduceri la rezoluție pe console, deși sunt ușoare.

Trimite unui prieten

Ieșirea vizibilă reală pe PS3 și este tăiată la x pe o bucată, unde se pot vedea margini înalte de cântăreți datând fanii pixeli în partea superioară și inferioară a ecranului. Din fericire, nu este implicată nicio scalare aici pentru a extinde acest buffer-cadru la ecranul complet, care ar putea crește calitatea imaginii. Dar, în schimb, marjele sunt păstrate suficient de mici pentru a se îmbina cu granițele negre ale majorității televizoarelor HD sau altfel dispărând în zona de depășireceea ce o face neobservabilă, decât dacă este comparat cu versiunea PC-ului.

O tactică similară este folosită de Battlefield 3 pentru a economisi pe lățimea de bandă a memoriei, care poate fi un porc pentru jocuri folosind diferite funcții avansate de redare.

Need for Speed: Most Wanted - analiză de performanță

Versiunea pentru PC pe care o rulăm este setată pe experiența vizuală completă; Avem pachetul de textură de înaltă rezoluție activat, cu reflexe, detalii de umbră, neclaritate de mișcare și detalii de geometrie toate setate la înaltă. Interesant este că, în ciuda bogăției de opțiuni de aici, nu avem încredere să alegem propria noastră formă de anti-aliasing din meniul din joc și nici cu o modificare discretă a fișierului său de configurare.

A fost un joc îndrăzneț de pisici și șoareci de-a lungul unui aglomerație densă a orașului, care a necesitat unele schimbări. Cea mai mare a fost abandonarea răspunsului fluid de 60FPS de care se bucurau anterior jucătorii Burnout Paradise, unde accentul a trecut la apăsarea pentru locații și efecte mai detaliate la 30FPS. Fără îndoială, un apel greu de făcut pentru un proiect de arcade racer și unul care a oferit versiunii PC mai multe gravitas.

În schimb, avem o metodă AA post-proces aplicată ca un dispozitiv permanent, care arată în practică identic cu implementarea pe PS3 și - acest lucru este, fără îndoială, din cauza setării complete de redare amânată a motorului Chameleon.

Clarifică suficient de eficient marginile ascuțite, dar modul în care se estompează asupra detaliilor de textură indică puternic efectele reziduale ale FXAA și poate să nu fie pe gustul tuturor. Chiar și așa, opțiunea de creștere a numărului de pixeli face în continuare mult mai ușor să localizeze mașinile viitoare, împărțirile rutiere și biliardele pe computer, ceea ce poate face o viață sau o moarte în cursele de MPH pe străzile aglomerate.

20 man suport de eliminare unică crawley dating

Acest lucru a fost posibil, deși cred că studiourile au fost posibile, deși vedem o omisiune ciudată în joc pe consola Sony. În mod curios, scânteile de frecare nu apar în forță completă atunci când șlefuiește pe șinele metalice de pe PS3, în ciuda accelerării accelerației complete în timpul secvențelor de introducere potrivite. Activarea patch v1.

• Evenimente de întâlniri de viteză în new york city
  • Dating on-line polish uk
  • Myanmar datând yangon
  •  Подождите! - закричал Ролдан.
  • Face-Off: Nevoie De Viteză: Cel Mai Dorit | Recenzii despre jocuri
  • Interviu Tehnic: Nevoie De Viteză: Urmărire La Cald | Recenzii despre jocuri
  • Что мешает ему сделать это еще .

Cei mai căutați se pot mișca foarte repede într-adevăr, mai ales odată ce faceți zoom pe teren cu mai viteză dating guildford recenzii impulsuri de azot. În consecință, fluxul de elemente de geometrie și textură constituie o parte crucială în proiectarea motorului și, fără un algoritm efectiv de eliminare, acesta ar cădea.

Она представила себе эти буквы и начала менять их местами.

În redarea versiunilor consolei, se pare că tufturile de iarbă, sursele de lumină și elementele reflectate sunt gestionate cu o prioritate mai viteză dating guildford recenzii, deși acest lucru este acceptabil, având în vedere că sunt în mare parte elemente estetice.

Vedem o mulțime de detalii reflectate care apar pe pământ atunci când călărim cu viteză mare pe consolă, viteză dating guildford recenzii exemplu, dar este rar că putem observa clădiri sau mașini reale care apar brusc de nicăieri la orizont.

În ceea ce privește streamingul, se menționează că cei mai căutați funcționează în jurul oricărui tip de instalare obligatorie pentru PS3 viteză dating guildford recenzii face acest lucru fără a fi mai mult decât o bâlbâială. Este un efort respectabil pentru a evita supraîncărcarea noilor proprietari de modele Super Slim de 12 GB cu prea multe date. Cu toate acestea, off-shot-ul acestei abordări este că timpii de încărcare sunt vizibil mai lungi la pornire decât cea din În momentul fiecăruia, găsim o pornire rece, fără economii prealabile, este necesară versiunea instalată pe HDD 20 secunde pentru a ajunge la prima scenă CG, în timp ce noul nostru PS3 durează 49 de secunde în total.

Nu este ideal.

Guildford hoteluri

A avea o instalare opțională ar putea fi o idee bună în acest caz. Aceasta afectează și jocul de rulare, în cazul în care încărcarea unei curse precum Cheile în oraș ia platforma Sony aproape de două ori mai lungă, la 15 secunde, față de doar opt secunde pe Trecerea de la 60FPS la 30FPS pentru Hot Pursuit a surprins unii în special, din moment ce genul de curse beneficiază de o frecvență mai mare de actualizări vizuale.

Din fericire, modelul cu un filet al motorului Chameleon a însemnat că decalarea controlerului ar putea fi minimizată la 83ms atunci când este optimizată - nu prea departe de 67ms pe care viteză dating guildford recenzii vedem din majoritatea jocurilor 60FPS inclusiv Burnout Paradise. În ceea ce privește cei mai căutați, există o mică diferență în natura răspunsului controlorului în comparație cu ultima versiune; acesta rămâne un joc de 30FPS și susține strict v-sincronizarea în toate scenele decupate și jocul deopotrivă.

În plus, pentru a vă face o idee despre performanța unei filme identice în joc, avem mașinile să meargă drept înainte, atât timp cât ne putem opri zdrobitor într-un perete.

GUILDFORD M. 2 SSD Cabina de Tip-C 3.1 Interfață

Similar cu Hot Pursuit, vedem blocarea jocului la 20FPS în cel mai rău caz în anumite secvențe, dar în mare parte este o linie solidă și lină. Excesul de efecte alfa se află în centrul problemei atunci când apare și, deși este redat la o rezoluție mai mică, face ca ambele platforme să scadă în aproximativ aceleași puncte.

Mai vedem încă două scufundări de la în general atunci când zdrobim prin lampă, coincidând în mare măsură cu cerințele bazate pe fizică, dar acestea sunt într-adevăr cazuri foarte rare.

• Datând prin numere de brevete
  • Aplicația de întâlnire a companiilor aeriene
  • Viteza dating newark de
  •  Понимаю.
  • Наверное, она подумает бог знает что: он всегда звонил ей, если обещал.

Este o prezentare puternică în general, iar pentru momentele din joc vedem că cadrele au fost abandonate doar la începutul cursei în curs de derulare Continental Drift cu alte șapte mașini. Totuși, acest lucru nu ne oferă o imagine foarte bună despre modul în care jocul joacă de fapt. Pentru o perspectivă mai largă, revigorăm porțile noastre virtuale și Aston Martins pentru a obține scăderea scăzută a performanțelor nesincronizate.

De regulă, performanța este din nou blocată la 30FPS, cu sincronizare v angajată la nesfârșit. Nu există niciun semn că niciuna dintre console nu s-ar zvâcni până la etapa de ardere a cauciucului, în care prima noastră tură pe străzile orașului ne conduce în jurul unei curbe cu o dating viena austria de fumuri de eșapament care zboară spre ecran.

Începând ultima dată în pachet, se relevă și modul în care fiecare platformă reacționează la mai multe mașini aflate pe ecran simultan. Ne îndreptăm atenția asupra performanței PC-ului, sperăm să trecem direct peste aceste probleme și să facem viteză dating guildford recenzii ce este necesar pentru a stabili un 60FPS blocat.

Din păcate, rularea celor mai căutate la setări maxime nu ne oferă feedback-ul neted, pe care îl speram la configurarea noastră extremă. PC-ul este echipat cu un procesor Intel iK overclockat la 4.

Tableta nu funcționează în osu — 18 oferte pe Joom

Cea mai imediată soluție este de a arunca detaliile de umbră la mediu. Pentru a ne face o idee despre cum ar putea să funcționeze la o configurare bugetară, totuși, rulăm jocul la rezoluții x și x pe computerul nostru de fondare digitală de GBP.

Întoarcerile clare în orașele mari congestionate, alături de coliziunile cu obiecte pe mersul lateral, reduc rata de cadru la 50FPS chiar și atunci când toate setările grafice sunt setate la scăzut. Acest lucru face ca blocarea perfectă a 60FPS să fie blocată atunci când filmați pentru p, dar p reușește cel puțin să țină calea pentru o mare parte din joc.

Umbrele sunt din nou blocajul și, deși lasă mediile să pară ușor simple, singura modalitate de a optimiza rata de cadru este de a le dezactiva cu totul.

Tableta nu funcționează în osu

În timp ce configurația noastră este implicită la setări scăzute, putem efectua o scădere cu viteză dating guildford recenzii, detaliile VFX și setările de ocluzie ambientală la maxim. Pachetul de textură de înaltă rezoluție poate fi adăugat, de asemenea, fără a suporta o scădere vizibilă, oferindu-ne cea mai bună imagine posibilă în timp ce vizăm 60FPS.

Ce este PC-ul Digital Foundry?

Interviu tehnic: Nevoie de viteză: urmărire la cald Interviu tehnic: Nevoie de viteză: urmărire la cald Cercul este acum complet. Cu puțin peste un an în urmă, Digital Foundry a dat startul gamei sale extinse de interviuri tehnologice cu luminile de frunte în dezvoltarea jocurilor, vorbind cu directorul tehnic al Criterion, Richard Parr, și cu inginerul superior Alex Fry. Săptămâna trecută, am vizitat dezvoltatorul bazat pe Guildford pentru a arunca o privire la noul Need for Speed: Hot Pursuit și am avut ocazia să ne întâlnim încă o dată cu Parr și Fry pentru a discuta despre cele mai noi inovații tehnologice pentru noul lor joc. Need for Speed: Pursuit la cald reprezintă o mare plecare pentru Criterion.

Ne-am propus viteză dating guildford recenzii demonstrăm că viteză dating guildford recenzii PC-ului care bate la consolă nu este doar păstrarea platformelor quad-core high-end, prin asamblarea DFPC - un sistem dual-core cu GPU dedicat, pe care îl puteți construi pentru aproximativ de lire sterline. Atunci nu este perfect neted, dar este posibil. Se joacă viteză dating guildford recenzii de bine, iar deasupra capului este astfel încât putem chiar să repunem umbrele fără să cadem sub el.

Need for Speed: Most Wanted - verdictul Digital Foundry În rezumat, cel mai recent cursor al Criterion ia iluminatul avansat al predecesorului său, îl îmbunătățește în continuare și construiește încă o dată o lume variată a sandbox-ului în jurul premisei originalului Need for Speed: Most Wanted.

Ce este PC-ul Digital Foundry?

Ca un joc continuu de pisică și mouse, nevoia de a încorpora cât mai multe detalii în Fairhaven ar fi putut fi atât de ușor în contradicție cu viteza de aprindere cu care se glisează pe teren.

Din fericire, lumea curge lin în ambele console pentru această construcție finală, singurul cusur real fiind pop-in-ul pentru elemente reflectate. Desigur, versiunea pentru PC are cea mai mare flexibilitate pentru a rezolva această problemă și o face în același timp adăugând opțiuni pentru texturi cu rezoluție mai mare, umbre mai fine și geometrie mai complexă în mix.

În caz contrar, cele mai mari diferențe în comparație cu ecranul direct apar doar ca urmare a ciclului rapid de zi-noapte al jocului - lucru pe care nu l-am putea compensa în activele noastre de comparație.

1. Sunt cody harris și tristan smith încă dating

În ceea ce privește acest factor de jucabilitate crucial, PS3 câștigă cu o marjă strânsă în testele noastre de performanță, deși nici nu este o limitare particulară în realizarea obiectivului 30FPS v-sincronizat.

Acest lucru poate veni ca un punct important pentru cei care intră în fiecare cursă în succesiune, precum și când o nouă descoperire a mașinii le deblochează.

Dar, la fel ca Battlefield 3 al lui DICE, este versiunea pentru PC a Most Wanted care, în cele din urmă, servește ca punct de referință pentru proiectarea tehnică - chiar dacă este nevoie de un kit puternic pentru a arăta acest joc care funcționează la maxim.

Interviu tehnic: Nevoie de viteză: urmărire la cald

Versiunile consolei rulează la setări grafice echivalente cu cele mai scăzute din punct de vedere al PC-ului, cel mai vizibil cu efectele alfa pixelate care se extind. Ofertele PS3 și sunt redate eminent, dar mai mult decât oricând, provocările pe care Criteriul cu care se confruntă în îndeplinirea potențialului vizual al jocului arată o nevoie de hardware viteză dating guildford recenzii, nou pentru consolă.

Alegerea Editorului.